reklama

Whiskey drinking woman

Nie často, ale predsa len pár krát do roka sa poddám jednej svojej slabosti. Niekedy si tú chvílu dlho plánujem dopredu, ale stáva sa aj to, že príde nečakane ako múza, a ja podľahnem jej volaniu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)

Vytvorila som si z neho malý rituál, ceremóniu, predsa len to nie je každodenná udalosť.

Prvým krokom je vnútorný pokoj, uhasiť všetko čo páli, doriešiť to čo sa doriešiť dá a zmieriť sa s tým, čo sa momentálne zmeniť nedá. Nie vždy je to rýchly proces, stáva sa, že dlhšiu dobu ostávam pri prvom kroku. Dôležitá je skôr dôslednosť. Nedá sa to zrýchli ani preskočiť. Ak sa ráno budím s úsmevom, spievám si cestou do práce a večer zaspávam s pokojnou dušou, viem že som pripravená na ďalší krok

Druhý krok. Je príjemné prostredie, kde nás nikto neruší. Pouprataný byt, terasa, či bar v ktorom sa cítime dobre. Miesto, ktoré vyvoláva úsmev, kde cítime určitú voľnosť a slobodu ducha.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tretí krok. Dostatok času. Najlepšie je celý večer, keď už nás žiadne povinnosti nečakajú. Potom už len pustím svoje obľúbene piesne a vyberiem knihu, ktorá cibrí moje zmysli. Kniha je pre mňa vždy ako alternativa rozhovoru s príjemným človekom. Počúvam, či čítam a potom nad tým rozmýšlam a formulujem vlastné stanovisko.

A potom si nalejem pohár čistej škótskej, Glenfiddich, Speyburn, Ancnoc alebo sa odvážim experimentovať. Miestnosť zaplní výrazná vôňa. Prvý dúšok je nezameniteľný. Zmes chutí na jazyku a teplo, ktoré postupuje až do žalúdka. A niekedy práve púšťam piesen od Nazarethu "Whiskey drinking woman" .

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tieto chvíle si už dnes naplno vychutnávam. Ešte pred pár rokmi som mala výčitky svedomia, že knihu od Camusa či Schopenhauera a whiskey, by malo nahradiť niečo krehkejšieho, nežnejšieho a feministickejšieho. Niečo ako pohár červeného vína, či max .fernet.

Dnes si už pár krát do roka doprajem podlahnúť tomutu pokušeniu, a svoju škotskú si vychutnám bez výčitok svedomia. Takže ak sa rozhodonete podľahnúť podobnému pokušeniu, je dôležité rozhodnúť sa pre kvalitný alkohol. Každému, chutí niečo iné a whiskey má tisíce podôb, od citrusých vôní až k silne dymovým. Niektoré su jemnejšie iné drsnejšie. Speyburn, či Ancnoc sú cenovo dostupné a Gledfiddich 18 ročná už poskytne príjemný zážitok.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na zdravie!

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu