reklama

Slečna, ktorá sa snažila zastaviť vlak

Každodenné cestovanie, je viac-mennej monotónna záležitosť. Niektoré tváre sa opakujú pravidelne, iné zas v určitých intervaloch. Ale potom, sa stane niečo takéto, a vy máte pocit, že ste v divadle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Sedím na lavičke na stanici, mám ešte takmer štvrť hodiny k príchodu môjho vlaku. Čitám si knihu o koncentračnom tábore, z čoho mám mrzutú náladu, číta sa to ťažko, najradšej by som ju odložila do poličky niekam úplne do zadu. Pochabosť, otočím na ďalšiu stranu,

V tom pribehne slečna na prvé nástupište, z ktorého práve odchádza vlak. Pribehne k vlaku, stláča gombík na dverách, dupoce s nohami a stíska tľačitko dvier na rozbiehajúcom sa vlaku. Rukami začne mávat a pobehovať. Vlak pomaly zrýchluje, nevšímajúc si slečny a už je zo stanice preč.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Slečna neveriacky krúti hlavou a zdvíha zrak nebesiam a sadne si na lavičku za mojím chrbtom. Pričom nadáva, bedáka s výrazom martýrky. Po minúte už bedákala do mobilu " predstav si, teraz tu musím sedieť hodinu a čakať na ďalší vlak, toto je vari zlý sen"

Nemohla som sa ubrániť smiechu, ostatný cestujúci tiež plešťili oči.

Je až neuveriteľné, ako sme občas zahľadení do seba, naša osoba sa stáva stredobodom vesmíru, vlaky by mali zastaviť, keď im zakýveme. Som si vedomá, že občas aj sa nechávam strhnúť šomraním, keď mi pred nosom ujde spoj, ale som vážne vďačna za túto slečnu.

Naučila ma dôležitú lekciu, aké je jednoduché nechať sa strhnúť vlastnými narcistickými sklonmy.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu