reklama

176 orechov

Nie každý deň je rovnaký, sú dni, ktoré sú ťažké, vlečú sa a neprinesú ani krajšie rána. Mohli by sme aj povedať, že sú pochmúrne, ubíjajúce, sú to tie dni, ktoré keď pominú, máme pocit, že sme zostarli. Dni, ktoré zanechajú nezmazateľnú stopu, ryhu, vrásky. Každý z nás si žijeme vlastný príbeh, kráčame vlastnou cestou a hľadáme odpovede na otázky, ktoré sú pre nás dôležité

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekedy sa zvyknem pýtať na zmysel toho všetkého. Na zmysel utrpenia a bolesti. Na nezmysel, ktorý sa stal súčasťou našej spoločnosti. Kladiem si tisíce otázok, na ktoré nepoznám odpoveď.
 
 
Mysľou mi už pár dní víria slová, ktoré som dostala ako odpoveď na zmysel života. Bolo to už dávno, ale keď sme predvčerom zbierali orechy. tak som si na ňu spomenula. " 176 orechov v kýbli, aj to je zmysel "- alebo niečo podobné,
 
 
Tieto slová ma sprevádzajú už dni a páčia sa mi čoraz viac.
 Rada zbieram orechy, mám rada ten pocit, keď na zemi uvidím skrývajúci sa orech. Alebo jemne nohou rozhrniem lístie a tam je ďalší. A keď prejdem po sebe miesto, ktoré som už prehľadala stále tam ešte nájdem ďalší orech.
 
A možno niekedy je život práve takýto, dľhé mesiace čakáme na úrodu, polievame, čistíme. A potom, keď príde čas, úroda je biedna. Prichádza sklamanie a rozčarovanie,že napriek snahe, nevidíme ovocie svojej práce. 
 
Ale potom, prídu dni, keď zrazu sú orechy všade. Ak sa nám zdá, že sme ich všetky pozbierali, zafúka vietor a počujeme, ako padli len pár krokov od nás. Nie vždy platí, komu sa nelení tomu sa zelení. Často je všetko inak. Občas odpovede na veľké otázky života, prídu vo forme orechov, 176 orechov v kýbli, ktoré babka nazbierala.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu