reklama

Rozdiel dvoch generácií mužov

Dnes ráno som mala nádhernú možnosť pozorovať rozdiel dvoch generácii mužov. A ten rozdiel bol najprv úsmevný, až potom mi to prišlo ľúto.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)

Ráno som sa viezla s 50-tkou - MHD na Nové Mesto, čo je nejakých sedem - osem zastávok od nás. Stredné dvere mali nejakú poruchu a ľavé krídlo sa nezatváralo. Oproti dverám stál pán, ktorý mal cca 40-45 rokov, a keď videl, že dvere majú problém sa zatvoriť, potlačil ľavé krídlo dvier a dvere sa zatvorili. Toto sa zopakovala ešte dve zastávky, potom ten pán vystúpil a dvere mali opäť problém sa zatvoriť.

Neďaleko od dvier však našťastie stál opäť pán v stredných rokoch, ktorý strčil do ľavého krídla a dvere sa zatvorili a vozidlo sa pohlo. A potom po dvoch zastávkach aj tento pán vystúpil, ale problém s dverami pretrvával.
Ale nastúpil mladý pán 18-20 rokov. Stál blízko dvier, tak mu babka sediaca neďaleko našepkala, čo má robiť a on strčil do ľavého krídla a dvere sa zatvorili. Mladý muž odstúpil od dvier a oprel sa o okno a obdivoval prebúdzajúce sa mesto do krásneho jarného dňa. Na ďalšej zastávke sa dvere bez cudzej pomoci opäť odmietli zatvoriť, mladý muž sa párkrát zahľadel na dvere a potom sa už venoval špičke svojich topánok. Slečna, ktorá stála pri mladom mužovi, pristúpila k dverám a dodala im nutný impulz, aby sa zatvorili, aj na ďalšej zastávke. Potom som už vystúpila.

Ten rozdiel dvoch generácií bol markantný, generácia štyridsiatnikov, po pár sekundách presne vedela, čo má robiť a boli to ochotní to robiť. Mladšia generácia k tomu potrebovala indície a nebola ochotná to robiť, radšej sa pozerala, ako sa toho ujme žena.
Časy sa veru menia, ľudia sa predsa len menia, len žiaľ nie tým správnym smerom.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu