Energeťák a jeho vedľajšie účinky

Autor: Nora-Soul Slížová | 15.4.2013 o 16:39 | Karma článku: 7,00 | Prečítané:  1712x

Sedím na prednáške a snažím sa plne venovať diferenciálnym rovniciam. Som unavená tak si dám ku káve z automatu energetický drink. Počas prestávky som si kúpila nejakú novú značku, letmo som preletela zloženie, všetky sa mi zdali rovnaké a hodila ho do košíka.

Po polhodine, jeho účinok sa prejavil. Najprv ma zaliala vlna potu, hlas prednášajúcej som počula len z diaľky, tma pred očami, cítim ako strácam vedomie. Odchádzam na toalety a umývam sa v studenej vode, nepomáha to. Snažím sa hýbať sa, cítim sa veľmi zvláštne a po pár minútach už vydesene. Premáham sa zo všetkých síl, každú minútu, či dve opäť tma na sekundu.

Po dvoch hodinách sa cítim už len zle, darí sa mi ostať pri vedomí, ale zažívam niečo ako keby som bola krok za svojím telom. Niečo, čo opisujú pri požití drog.


Energeťák som nepila prvýkrát, siaham po ňom len v krajnom prípade. Ale po tejto skúsenosti som po ňom siahla určite naposledy.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Béla Bugár

Maďarskú menšinu na Slovensku reprezentujú v podstate od roku 1989 tie isté tváre.

KOMENTÁRE

Vyčerpá sa s Ficom III Bugárov kredit?

Most-Híd je taký baleťák na hrane.

TECH

Lysohlávky pomohli pacientom s rakovinou

Látka dokázala odhaliť pacientom nový zmysel života.


Už ste čítali?