reklama

Pes, šunka a jedna spomienka

Kráčal súbežne so mnou na druhej strane cesty. Ja som mala namierené do práce, jeho cieľ bol neistý. A tak som sa mu prihovorila...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Popár sekundách neistým krokom vkročil na cestu. Spravila som to isté, niežeby sa mi chcelo ho imitovať, ale predsa je ma lepšie vidieť a je väčšia šanca, že autá spomalia. A tak pri kráčal ku mne, neistým krokom, váhavo ukladal labku pred pred labku.


Čupla som si k nemu, aby som pôsobila mennej odstrašujúcu. Bol to čierny psík, srsť sa mu krásne leskla, len očká plné strachu. Pomaly som k nemu natiahla ruku a pohladkala ho, čo ho vydesilo. Niekomu sa asi zatúlal, alebo jeho pán pracuje na stavbe fabriky, pred ktorou sa prechádzal. V každom prípade bol vystrašený, nezvyknutý na túlavý psí život.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


V taške som mala desiatu a pár minúť času, ale psík si to zamieril na druhú stranu cesty do bezpečnej vzdialenosti. Aby nechodil krížom krážom cez cestu, som sa mu už neprihovorila.


Ale nejako mi pripomenul seba, boli časy, keď som poskočila ak sa ma niekto dotkol. Nedôvera k ľudom bola príliš silná. Občas ma mrzia tie pochúťky života, ktoré mi ufrnkli pred nosom, práve ako tak, ako chutná šunka tomuto štvornohému beťárovi. Niekedy risk je zisk, a dôvera sa vypláca.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu