reklama

Sloboda pošliapaná v mene slobody

Kde sú hranice toho, čo je normálne a tým, čo už normálne nie je? Kde je tá hranica, kedy máme zasiahnuť a kedy sa nemiešať ? A možno nerešpektovanie hraníc vedie k extrémom, ktorých na Slovensku pribúda v každej oblasti. A možno práve tá prílišná tolerancia a nemiešanie sa je bumerang, ktorý nás vždy zasiahne na citlivom mieste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Čoraz viac si uvedomujem, že generácia mojich rodičov podlieha fenoménu " švajčiarska", teda neutralita, do nikoho sa nestarať, nezaujímať sa, kto čo robí a ako to vplýva na okolie. Jednoducho, hľadieť si svojho. A viedla k tomu aj ďalšiu generáciu.
Možno je za tým strach a odpor, pretože desiatky rokov im režim diktoval, čo môžu a čo nemôžu. Cítili sa obmedzovaní a teraz majú odpor obmedzovať niekoho iného. Nechcú byť obmedzovaní a neobmedzujú. Hovoria si, každý má slobodu robiť si čo chce, ísť kam si chce a kedy sa mu chce.
Ako každý extrém aj tento fenomén neutrality má vysokú daň.
Pretože, sa sloboda stala viac nástrojom deštrukcie ako rozvíjania sa a osobného rastu.
Naše ulice sú plné odpadkov, pretože každý má slobodu odhodiť si odpad kam chce. Nerobia to v skrytosti, ale pred očami desiatok svedkov, ale nikto sa neozve. Nikto nechce byť ten, ktorý obmedzuje, týra a mieša sa do cudzích záležitosti.
Ale, toto je moja krajina, ak ju špiníte je to aj moja vec, ja tu nie som cudzinec. To preto sa ozývam.

Naše úrady sú plné zlodejov, skorumpovaných úradníkov a klamárov. Naše obchody sú plné hnilého ovocia a zeleniny a predražených potravin. Aby sme ušetrili chodíme nakupovať do Rakúska, Maďarska, Poľska, pretože tam je to lacnejšie.
Neozývame sa, pretože nechceme byť tí, ktorí hovoria každému ako má svoju funkciu vykonávať. Ak sa aj niekto ozve, dav ho pošliape ako otravnú muchu, pretože vytŕča z davu.

Toto nie je sloboda, pretože extrémna tolerancia, nikdy k slobode neviedla. Extrémizmus, je vždy najškodlivejší pre obyčajných ľudí, pretože, oni stratia všetko.
Presne tak, ako moja generácia stratila svoju vlasť. Naša sloboda nie je pošliapaná ostnatým drátom a pečiatkou v OP. Naša sloboda je pošliapaná amorálnosťou a vykorisťovaním v mene slobody. My musíme zo Slovenska utekať, ak nechceme živoriť a bahniť sa po uliciach zasypaných s odpadkami.
Naša sloboda je pošliapaná v mene slobody.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu