reklama

11 sviečok a dve želania

Už pár dní váham, či svoje pocity hodiť na papier resp. blog alebo si ich nechať pre seba. Niekedy je lepšie si to nechať pre seba, hlavne vtedy keď človek nemá ujasnené myšlienky a slová idú priamo zo srdca bez racionálneho utriedenia. Avšak niekedy je dobre povedať tak od srdca, úprimne, nefalšovane.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes je presne 11 rokov, čo som netrpezlivo čakala na telefonát. Narodila si sa o pár týždňov skôr, takže sme sa všetci báli. Všetko dopadlo dobre a za pár dní si už bola doma.


Celé hodiny som presedela pri tvojej kolíske. Nevedala som sa ťa nabažiť, bola si taká nádherná, tak som ťa s úžasom pozorovala, ako si spala, ako si sa zobúdzala, mračila aj usmievala.
Keď ti začali rásť zúbky, tak sme v obývačke zodrali koberec a si jediným človiečikom, ktorému som spievala.

A dnes po 11 rokoch je z teba nádherná,bystrá a citlivá mladá slečna. Stále ma fascinuje pozerať ťa ako spíš. Rada ťa počúvam keď popisuješ svoje zážitky, často ma prekvapíš aká si citlivá a krehká.Niekedy v tvojej mimike vidím tvojho otca, ktorý pred dvoma dekádami mal rovnaký výraz tváre.

A tak sedíme pri stole, pred tebou torta a na nej jedenásť sviečok. Na chvíľu nastane ticho, zvažuješ svoje želanie predtým než sfúkneš sviečku. Po chvíli kývneš hlavou na znamenie, že už si vybrala želanie a sfúkneš sviečky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Tajne aj ja som si niečo želala, ale ani ty, ani ja to nepovieme nahlas, aby sa nám to splnilo

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu