reklama

Nebo nie je výmysel

Na stole ležala kniha v žltom obale, moja zvedavosť sa nezaprela a za pár sekúnd som ju mala v rukách. Názov ma oslovil a tak som sa začítala. Do príbehu štvorročného chlapčeka, ktorý bol v nebi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Knihu, "Nebo nie je výmysel ", napísal otec malého chlapca, ktorého rozprávania ich syna fascinovalo. Kniha je písaná humorným štýlom, bez náboženského podtónu. Písal ju totiž, ktorý o svojho syna takmer prišiel. Malý Colton, totiž bilancoval medzi životom a smrťou, viac na strane smrti.
Kniha bola príjemným víkendovým čítaním. Nie príliš filozofická, ale inšpiratívna na hlbšie zamyslenie sa, rozjímanie nad tým v čo veríme. Predstava kresťanského neba je celkom lákavá aj pre tých, ktorí ku kresťanstvu neinklinujú, ale ju praktizujú len pasívne.

Príbeh sa mi zdal autentický a dôveryhodným napriek tomu, že sa ku kresťanstvu nehlásim. A myšlienka, ktorá ma počas čítania sprevádzala je tá, či nebo je pre každého iné. Pre kresťana s Ježišom, pre Budhistov Nirvána a pre Šamanistov lono Manitua. Je to jedno nebo a každý vstúpi s bránou a cestou, ktorú si vybral, alebo je to nezlučiteľné a oddelené?
Knihu určite odporúčam, pre každého, kto ma chuť na príbeh, ktorý zohreje.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu