reklama

Ako byť úspešný - Arnold Schwarzenegger

Úspech nie je pre nás žiadnom prípade cudzie slovo. Každý z nás má vlastnú definíciu tohto slova, pre každého z nás je to niečo iné. Mnohí z nás poznajú trpkú príchuť strachu zo zlyhania, verdikt neúspešnosti. Máta nás po nociach a zväzuje nám ruky. Poďme sa spolu pozrieť na recept na úspech od A. Schwarzeneggera

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

1. Maj víziu .
Aj tá najluxusnejšia loď, bez dobrého kapitána, ktorý vie kam má isť, bude sa len bezcieľne plaviť. Skúste si predstaviť seba v situácii, po ktorej túžite. Skúste si zatvoriť oči a vidieť sa v práci, ktorá vás baví a zároveň je dobre platená. Predstavte si seba ako majiteľa úspešnej firmy, ako lekára, ako víťaza na pódiu.
2. Mysli vo veľkom.
"Už ako chlapec som mal snahu, byť najlepší."
Úspech je o veľkých veciach, O prekonávaní prekážok, o zdolávaní ťažkostí, povier, predsudkoch a o prekonávaní samého seba
3. Ignoruj tých, ktorí hovoria NIE .
"Keď som chcel byť hercom, smiali sa mi, povedali mi, že som príliš veľký a mám príšerný prízvuk, že nemám ani najmenšiu šancu" Mnohí z nás o svojich túžbach nehovoríme ani našim najbližším, pretože vieme, že napriek tomu že nás majú radi, naše túžby sa im budú zdať nereálne. Dnes sa za úspech považuje už len mať zamestnanie. Robiť, to čo nás baví, je pre pár šťastlivcov.Čo ak by sme viac počúvali svoj vnútorný hlas namiesto toho, čo si o našich túžbach myslia iní.
4. Pracuj do úmoru.
"Denne som trénoval niekoľko hodín, pracoval som do vyčerpania."Ak sme pre niečo zapálení, máme vnútornú silu a motiváciu dať zo seba maximum. Ak pred očami máme svoju víziu, vidíme svoj veľký úspech a nenecháme sa odradiť tými, čo nám hovoria, že sa nám to nikdy nepodarí, naša práca prinesie výsledok.
5. Nebuď len príjemcom, vráť niečo naspäť, urob tento svet lepším.
"Amerike ďakujem za celý úspech, chcem jej niečo vrátiť spať."
Vždy ma dojme príbeh ľudí, ktorí po dosiahnutí úspechu nezabudnú na slabších. Ktorí sú veľkí dostatočne, aby sa o svoje úspechy podelili s ostatnými v rôznej forme. Podnikatelia, učitelia, lekári, ktorí si nájdu čas isť míľu navyše, len preto, aby tento svet bol lepším.
Úspech má veľa definícii. Budme rozhodní uchopiť svoju víziu dostatočne, odvážni, aby sme si úspech pre svoj život zadefinovali sami, pevní aby sme pokračovali, aj keď nám povedia nie, usilovní pracovať pilne, a dobrosrdeční podeliť sa so svojím úspechom.
https://www.youtube.com/watch?v=Gh2d5hv1p9s

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu