reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

reklama

To čo ma potešilo

Pracovný tábor - zážitok na celý život

Nora-Soul Slížová

Pracovný tábor - zážitok na celý život

Niektoré nápady sú na nezaplatenie, sú spontánne a plné prekvapenia. Aj počas tohto leta vo mne skrsol jeden takýto nápad, ktorý mal niečo do seba. Dovolenka sa dá stráviť na tisíc a jeden spôsobov. Dôležité je to, aby v nás zanechala príjemné spomienky, po ktorých siahneme do pamäte počas nudnejších pracovných dní. Moja dovolenka na tento rok bola pre mňa príjemným prekvapením.

  • 12. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 728x
  • 1
Holotropné dýchanie

Nora-Soul Slížová

Holotropné dýchanie

Niekedy je dobré sa na chvíľu zastaviť. Spomaliť uponáhľané kroky a dopriať si zmenu. Pred pár týždňami som mala takúto možnosť, je to nevšedný pocit. Zrazu si človek uvedomí, že niekedy stačí tak málo, aby si dobil baterky.

  • 14. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 538x
  • 4
Blues pod podchodom (po maďarsky s rómom)

Nora-Soul Slížová

Blues pod podchodom (po maďarsky s rómom)

Sedel pod podchodom, pár krokov od Univerzitnej knižnice, kde som mala namierené. Ulicou sa rozliehal jeho spev a zvuk gitary, zrýchlila som krok.

  • 19. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 790x
  • 9
Skutočný Vianočný duch

Nora-Soul Slížová

Skutočný Vianočný duch

Patrím medzi ľudí, ktorí si nevychutnávajú predvianočné obdobie. Nerada nakupujem a nemám rada koledy. Dnes som si pozrela jedno video, ktoré ma nesmierne dojalo. Udialo sa to minulé Vianoce.

  • 12. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 769x
  • 7
O Slovensku a pozitívne?!

Nora-Soul Slížová

O Slovensku a pozitívne?!

Slovenské školstvo je vďačná téma, lebo vždy sa nájde dôvod "kopnúť" si do niečoho. Situácia, je žiaľ taká, že negatívne skúsenosti prevažujú nad tými pozitívnymi, avšak každá minca má dve strany.

  • 9. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 690x
  • 3
reklama
Reakcia O2 na môj blog a sťažnosť

Nora-Soul Slížová

Reakcia O2 na môj blog a sťažnosť

Pred necelým týždňom som uverejnila svoj blog, v ktorom som ostro kritizovala zákaznícky prístup v O2. A dnes ma O2 prekvapil opäť, ale tentokrát reagovali na môj článok.

  • 5. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 351x
  • 16
One down - many to go

Nora-Soul Slížová

One down - many to go

Slota down - many to go.Teda, Slota už nie pre predsedom strany. Tak toto je myšlienka, ktorá ma chvíľami teší. Dobrých správ je málo, tak si ich treba vážiť, veď predsa je to vzácnosť

  • 26. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 560x
  • 11
Ako som vyhrala 25 000 Eúr a k tomu ešte stovku

Nora-Soul Slížová

Ako som vyhrala 25 000 Eúr a k tomu ešte stovku

Niekedy k tomu, aby človek pocítil nával šťastia a záplavu endorfínov ,stačí málo. Občas k tomu stačí aj nevedomosť a chvíľková nepozornosť a máme na pár minút pocit, že sa na nás usmialo šťastie. To bol aj môj prípad dnes ráno.

  • 23. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 579x
  • 4
Staré bankovky - spomínate si?

Nora-Soul Slížová

Staré bankovky - spomínate si?

Ak máte chuť, poďte si so mnou zaspomínať na staré peniaze. Už od svojich 5 rokoch som čakala na dôchodok. Teta poštárka chodila k nám ráno, okolo 9 hodiny. Občas si u nás sadla, ak čas dovolil, dala si kávu, inokedy sa ponáhľala. Dôchodok sme dostávali štvrtého, každý mesiac. Teda, patril babke, ale bol to môj čas vreckového.

  • 28. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 076x
  • 41
Univerzita na Slovensku je aj takáto

Nora-Soul Slížová

Univerzita na Slovensku je aj takáto

Predstavte si univerzitu, na ktorej neplatia typické slovenské maniere. Fakultu, ktorej zamestnanci sú odborníci, ktorým záleží na študentoch. Prednášajúcich, ktorí vedia zaujať. Matematikov, ktorí sú sympatickí a vedia vás nadchnúť. A študentov, ktorí si navzájom pomáhajú, povzbudzujú a tešia sa na prednášky. Fikcia alebo realita

  • 10. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 248x
  • 2
reklama
Štvornohé modlitby

Nora-Soul Slížová

Štvornohé modlitby

Prezradím Vám tajomstvo, síce malinké, ale cenné, možno vás to povzbudí, prinesie úsmev na pery a odvážite sa to vyskúšať.A možno, už to dávne viete, že...

  • 16. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 7
Na jednej lodi

Nora-Soul Slížová

Na jednej lodi

Myšlienkami blúdim po odľahlých miestach, pomedzi vysokú trávu, ktorých vôňa jemne hladí zmysli. Slnečné lúče prežiarili celú krajinu, vytlačili túhe mrazy, prebudili všetko živé do ďalšej fázy. Počuť šum Dunaja, šplechot vĺn, ktoré sa rozbijú na kameňoch. Telom mi prebehne vzrušenie, podobné tomu, keď v diaľke zbadáte milého, na ktoré čakáte. Vášeň má mnoho podôb, od jemného záchvevu až po kŕčovité zovretie.

  • 22. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 480x
  • 6
Film, ktorý musíte vidieť vs zo srdca k srdcu

Nora-Soul Slížová

Film, ktorý musíte vidieť vs zo srdca k srdcu

Nikdy, to ani vo sne, by mi nenapadlo, že takúto vetu poviem o nejakom filme. A to, že sa to týka o slovenského filmu, tak to už vonkoncom, Ale, zázraky sa deju. A film: Nickyho rodina, patrí určite medzi svetovú kinematografickú elitu.

  • 26. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 252x
  • 9
Po dobrom filme prechádzka v daždi

Nora-Soul Slížová

Po dobrom filme prechádzka v daždi

Ľudská duša je ako bludisko, v ktorej sa strácame aj my sami. Kráčame životom v monotónnosti dní, pod bremenom bolestí včerajšok a za nádejou zajtrajšok. A únava nepadá len na naše viečka, ale aj na duše. Prach a sadza, z upracovaných dní, ktorá vrstva po vrstve usadá. A potom príde dážď sĺz, ktorá obmyje dušu. A dážď z neba, studené kvapky, ktoré schladia tvár aj dušu.Let the rain kiss you. Let the rain beat upon your head with silver liquid drops. Let the rain sing you a lullaby. Langston Hughes .

  • 28. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 045x
  • 0
Keď Slovák chce, aj obchodovať na úrovni vie

Nora-Soul Slížová

Keď Slovák chce, aj obchodovať na úrovni vie

Prechádzam rušnou ulicou, vo vzduchu cítiť zmes vôni z okolitých kaviarni. Tá vôňa dráždi moje smysli, spomalím a vdychujem tú vôňu.

  • 1. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 659x
  • 15
reklama
Aj takéto dni sú...

Nora-Soul Slížová

Aj takéto dni sú...

Príroda nikdy nezradí srdce, ktoré ju miluje. Wiliam Worclock. Myslím, že to takto nejako bude. Aj keď príroda má svoju drsnú tvár, nezradí nás, lebo nám nič nesľubovala.

  • 30. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 317x
  • 0
Coffee & Co, takmer spravil zo mňa patriota

Nora-Soul Slížová

Coffee & Co, takmer spravil zo mňa patriota

Čašníci sú kapitola sama o sebe. Každý z nás máme s nimi svoje skúsenosti. Čašníci sú každodennou súčasťou nášho života, teda aspoň mojou. Nie raz nám pokazia náladu, alebo aj celý večer.

  • 22. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 478x
  • 28
Láska na staré kolená

Nora-Soul Slížová

Láska na staré kolená

A tak som čítala jeho prvý list, pomaly a dôkladne. Váhavo zároveň dychtivo, slovo za slovom. Srdce sa mi rozbúšilo, aj keď som stále cítila vždy prítomnú pachuť skepticizmu.

  • 14. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 027x
  • 2
Igelitka, dedko a milý cudzinec

Nora-Soul Slížová

Igelitka, dedko a milý cudzinec

Poznáte to, celé dni sa na niečo chystáte, neprestajne si pripomínate, že nesmiete zabudnúť. Ešte pár hodín predtým máte všetko pod kontrolou, ale keď tá situácia nastane, jednoducho nie ste pripravený.

  • 9. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 223x
  • 6
Slovenská Pošta, ťažko tomu uveriť

Nora-Soul Slížová

Slovenská Pošta, ťažko tomu uveriť

Nestáva sa mi to často, že ma niečo prekvapí. Ale dnes ráno ma slovenská pošta úplne prekvapila. Nielenže prekvapila, ale úplne vyviedla z rovnováhy. Chvílami sa mi nechcelo veriť, že sa nachádzam na pošte.

  • 2. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 665x
  • 34
reklama
SkryťZatvoriť reklamu