reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

reklama

To čo ma zarmútilo

Nikdy nezabudneme

Nora-Soul Slížová

Nikdy nezabudneme

Sú veci na, ktoré nikdy nesmieme zabudnúť. Nepripomíname si ich, preto, že by nám to robilo dobre a tešílo nás. Práve naopak.

  • 16. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 454x
  • 4
Zaplaťe alebo skapte.

Nora-Soul Slížová

Zaplaťe alebo skapte.

Máte pocit, že sa vám nedarí, že stále musíte niečo riešiť, že by ste si už zaslúžili dovolenku? Som si istá, že s týmto smoliarom by ste nemenili.

  • 13. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 365x
  • 10
Deštruktívna moc nenávisti - nezabúdajme

Nora-Soul Slížová

Deštruktívna moc nenávisti - nezabúdajme

Na určité veci by sme nemali nikdy zabudnúť. Mali by sme si ich pripomínať, aby smútok a bolesť obetí, pre nás neboli niečím vzdialeným, čo sa nás netýka, ale niečo blízke, čo sa týka nás všetkých.

  • 27. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 915x
  • 2
Jedno pozaucho

Nora-Soul Slížová

Jedno pozaucho

Tušila som, že to nedopadne dobre. Prechádzala som popri nich, pomalým krokom. Dvaja muži uprostred argumentácie. Jeden natiahol pravicu a druhý sa poskladal a zaspal tam na chodníku. Obaja bezdomovci, ďalší sedeli pár metrov na lavičke. Podišla som bližšie, ale agresor sa uspokojil s jedným po zaucho, usúdil, že svoje slová dostatočne potvrdil.

  • 25. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 824x
  • 0
Keď sedíš, nepracuješ - rómska predstava o práci

Nora-Soul Slížová

Keď sedíš, nepracuješ - rómska predstava o práci

Sedím na vlakovej stanici v Galante a čakám na svoj spoj do Trnavy. Predo mňa sa postaví rómska obchodníčka a potichu zašepká, či nechcem kúpiť parfum. Moja negatívna odpoveď tentokrát vyvolala len opovržlivý pohľad. Jej hnev a nadávky sa ušli pokladničke, ktorá predávala lístky, dôvod bude - smiech cez slzy.

  • 12. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 399x
  • 32
reklama
Som za zrušenie maďarských škôl

Nora-Soul Slížová

Som za zrušenie maďarských škôl

Napriek tomu, že si uvedomujem, že sa púšťam do citlivej témy, myslím, že je potrebné o tom hovoriť. Téma maďarskej menšiny na slovensku je problematická otázka, dôvodov je viac. Primárne je to extrémizmus. Po prečítaní si osnov slovenského jazyka pre základné školy s vyučovacím jazykom maďarským sa mi zježili vlasy. Ich obsah je totiž na úrovni osobitných škôl.

  • 5. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 898x
  • 294
Agresivita na verejnosti

Nora-Soul Slížová

Agresivita na verejnosti

Večerný nákup v Bille ma mierne prekvapil. Prekvapenie mi tento krát nespôbili ceny ani kvalita tovaru, ale mladý pár. Ich správanie vo mne vyvolala rozhorčenie a smútok zároveň.

  • 14. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
Keď človek prestáva cítiť, ani život dieťaťa ho nezastaví

Nora-Soul Slížová

Keď človek prestáva cítiť, ani život dieťaťa ho nezastaví

Niektoré správy sú pre bežného človeka nestráviteľné, pretože prinášajú hrôzu a des bez východiska. Sú však aj správy, ktoré nás nútia sa zamyslieť, tak ako táto.

  • 26. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Jeden za trinástich vs rovnica života

Nora-Soul Slížová

Jeden za trinástich vs rovnica života

Hodnota ľudského života, sa vraj nedá vyčísliť, teda aspoň nie priamo. Predsa sme každodenne svedkami toho, ako sa vešajú rôzne cenovky na životy vôkol nás aj na tie naše. O hodnote života sa nedá plne diskutovať bez toho, aby sme si pripustili smrť tak blízko, že pocítime jej dych na zátylku.

  • 19. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako Ryanair pridáva na váhe batožiny

Nora-Soul Slížová

Ako Ryanair pridáva na váhe batožiny

Let s nízko nákladovými spoločnosťami má svoje výhody aj nevýhody zároveň. Výhodou je cena letenky, nevýhodou je, že za platí za batožinu. Horšie je to vtedy, ak ich váha je nepresná vo váš neprospech, inak povedané ak ich váha klame.

  • 17. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Chlapec, ktorý šúľal cigarety

Nora-Soul Slížová

Chlapec, ktorý šúľal cigarety

Nie každé dospievanie je plné bezstarostného smiechu, bláznivých nápadov a vyspávania do neskorého poobedia. Niekedy je to o bezsenných nocí...

  • 22. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Dopravný prostriedok - nie je detské ihrisko

Nora-Soul Slížová

Dopravný prostriedok - nie je detské ihrisko

Mám rada deti. Malé, veľké občas aj tie večné. Rada trávim s nimi čas, pretože sú úprimné a vynahradia fitko. Keď po spoločnom dni odpadnú od únavy ako prvé, srdce mi poskočí radosťou tesne predtým, ako únavou odpadnem ja. Toto na úvod, aby bolo jasné, že neútočím na deti, ale na ich bezohľadných rodičov.

  • 18. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 214x
  • 32
O2 a ich antizákaznický prístup, keď platíte za nič

Nora-Soul Slížová

O2 a ich antizákaznický prístup, keď platíte za nič

Chystáte sa kúpiť si nový telefón alebo paušál?  Ak ste zákazníkom O2, tak potom moja nepríjemná skúsenosť vám môže pomôcť v rozhodovaní sa, pretože už mesiac  platím za služby, ktoré nevyužívam a namiesto opravy telefónu mi telefón len pokazili.

  • 29. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 870x
  • 25
Brutalita žien

Nora-Soul Slížová

Brutalita žien

Prešlo pár rokov od vtedy, čo som mala vo zvyku pri rannej káve si prečítať správy. Ranný rituál prestal byť prínosom a tak som ho nahradila niečím iným. Extrémne počasie uplynulých dní ma opäť priviedlo na internetové stránky denníkov. Hovorí sa, že sa ľudia nemenia, že generácia našich rodičov sa nelíši od generácie našich detí, zmenili sa len podmienky a nie ľudia. Je to skutočne tak, alebo ...

  • 26. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 27
Napadnúť a zraniť policajta sa u nás dá beztrestne

Nora-Soul Slížová

Napadnúť a zraniť policajta sa u nás dá beztrestne

Slovensko je vraj policajný štát, kde si policajti robia, čo chcú. Ale včera poobede, keď skupina opitých mladíkov napadla policajtov, hádzala po nich poháre a jednému z nich porezala ruku, to vyzeralo úplne inak.

  • 29. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 28
reklama
Keď slušnosť je len prekážka

Nora-Soul Slížová

Keď slušnosť je len prekážka

Hovorí sa, že kto je bez viny, nech kameňom hodí. A tak som dostala smelú myšlienku, čo tak namiesto hľadania pozitívneho tam, kde sa nájsť nedá, by tí, ktorí sú bez viny by sa nemuseli stiahnuť do ulít, ale smelo hodiť kameňom.

  • 26. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
Nenávidim, teda som Slovák

Nora-Soul Slížová

Nenávidim, teda som Slovák

Zimné počasie nám doprialo intenzívne sneženie a dopravné komplikácie. Sneh ako mäkká pokrývka zahalil naše mestá, a zároveň odkryla nás, ľudí. Aj počas týchto posledných dní sme mali príležitosť pozorovať, aký vlastne Slovák je.

  • 14. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 533x
  • 38
Dentálne kocúrkovo - zubný implantát

Nora-Soul Slížová

Dentálne kocúrkovo - zubný implantát

Napriek tomu ako jednoducho zákrok vyznie, skutočnosť môže byť omnoho komplikovanejšia, finančne náročnejšia a bolestivejšia. Ako generál po boji, už viem čo všetko som mala urobiť. Ale možno sa rady zídu vám.

  • 11. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Absurdita obyčajných ľudí

Nora-Soul Slížová

Absurdita obyčajných ľudí

Dni plynnú rýchle, jeden únavný deň vystrieda ďalší. Sú takmer na vlas rovnaké, líšia sa len drobnými absurditami, ktoré sú nevyhnutnou súčasťou života mnohých z nás. Expanzívna absurdita obyčajného človeka, ktorá sa šíri ulicami ako mor.

  • 31. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 2
My, nie sme smradľavý a špinavý národ - my máme zmysel pre humor

Nora-Soul Slížová

My, nie sme smradľavý a špinavý národ - my máme zmysel pre humor

Slovensko je krásna krajina o tom niet pochýb, máme ešte kúsok prírody, hory aj zopár krásnych mest a dediny. Ale, čo je dôležité Slovensko má aj zmysel pre humor, hlavne čo sa cestovného ruchu týka. A pre cestujúcich pripraví vždy dostatok prekvapenia, či už ste domorodec alebo cudzinec. Ak máte tu šťastie-smolu byť cudzincom, zaručene na Slovensko budete spomínať ešte roky po dovolenke. Veď, akoby nie...

  • 4. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
reklama
SkryťZatvoriť reklamu