reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

reklama

Vedeli ste, že...?

Mimoriadne stavy vedomia- Holotropné dýchanie

Nora-Soul Slížová

Mimoriadne stavy vedomia- Holotropné dýchanie

Čo presne sú mimoriadne stavy vedomia alebo zmenené stavy vedomia? Dajú sa docieliť iba halucinogénmi ? Sú všetky nebezpečné?

  • 4. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 12 268x
  • 63
Energeťák a jeho vedľajšie účinky

Nora-Soul Slížová

Energeťák a jeho vedľajšie účinky

Sedím na prednáške a snažím sa plne venovať diferenciálnym rovniciam. Som unavená tak si dám ku káve z automatu energetický drink. Počas prestávky som si kúpila nejakú novú značku, letmo som preletela zloženie, všetky sa mi zdali rovnaké a hodila ho do košíka.

  • 15. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
O knihách inak, kuriozity

Nora-Soul Slížová

O knihách inak, kuriozity

Keďže marec je mesiacom kníh, tak mi napadlo, že by sme sa mohli pozrieť na knihy inak, než ako na tip, čo si prečítať nabudúce. Je totiž zopár kuriozít ohľadne kníh.

  • 28. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Konkláve 2013

Nora-Soul Slížová

Konkláve 2013

Z komína včera vychádzal čierny dym, čo signalizovalo svetu, že v Sixtínskej kaplnke dve tretiny z 115 kardinálov nehlasovalo rovnako. A 266-tý pápež nebol zvolený. Dnes sa budú konať 4 daľšie kolá voľby, ráno a večer. Konkláve má svoje pravidlá, históriu a jeho priebeh je zrkadlom toho, čo sa deje v cirkvi. A tak v krátkosti niečo o konkláve

  • 13. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 19
Ako manipulovať s divákmi

Nora-Soul Slížová

Ako manipulovať s divákmi

Superstár a iné spevácke súťaže sú populárne po celom svete. Divák (si myslí) má možnosť posúdiť učinkujúcich a posunúť ich ďalej alebo vyradiť. Ale...

  • 24. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
reklama
Verte alebo neverte. Pravda, či fikcia?

Nora-Soul Slížová

Verte alebo neverte. Pravda, či fikcia?

Pred pár rokmi vysielali v telke  program, v ktorom diváci mali posúdiť pravdivosť príbehov. Tak ja začínam vlastnú sériu takýchto príbehov, a je na len vás, či veríte alebo  sa necháte nachytať...

  • 7. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Môj najhroznejší zážitok v USA

Nora-Soul Slížová

Môj najhroznejší zážitok v USA

„ Za hodinku som späť ", zakričala som z chodby Tonymu do kuchyne, ktorý sa už zahĺbil do knihy. Mala som namierené do banky a cestou späť som sa ešte chystala zastaviť  v potravinách a nakúpiť na víkend nejaké veci, ktoré sme si chceli zobrať so sebou na náš výlet. Prisťahovali sme sa len pred dvoma týždňami, a mali sme v pláne vyraziť a preskúmať okolie. Ja som chcela vidieť múzeá a Tony si práve čítal knihu v ktorej boli niektoré zaujímavosti. Vtedy som ešte nemala ani tušenie, že ma čaká jeden z najhroznejších dní v mojom živote...

  • 1. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Ryža za dobrú cenu – A chrobáky v nej zadarmo

Nora-Soul Slížová

Ryža za dobrú cenu – A chrobáky v nej zadarmo

Keď je niečo za výhodnú cenu a v peknom obale, no nekúp to.Babka kúpila a ako bonus sme si domov priniesli...

  • 20. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Akcia v Carrefoure- Len pre silné žalúdky

Nora-Soul Slížová

Akcia v Carrefoure- Len pre silné žalúdky

Carrefour ponúka skvelú akciu. Chipsy len za 0,53€. Zabudli však uviesť jednu dôležitú vec, tak poďme to napraviť

  • 8. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 55
Urobte si psychoanalýzu (Test)

Nora-Soul Slížová

Urobte si psychoanalýzu (Test)

Pripravte si pero a papier. Hneď ako si prečítate otázku, pokúste sa na ňu odpovedať.Prečítajte si nasledujúce otázky, predstavte si scénku a napíšte prvú vec, ktorú si vizualizujete (predstavíte). Nepremýšľajte veľa nad otázkami.

  • 19. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 122
reklama
DNA MUSIC-Hudba tvojich génov

Nora-Soul Slížová

DNA MUSIC-Hudba tvojich génov

Kompozícia tvorená na základe DNA. Žiaden nezmysel ale krásna hudba. Presvedčte sa sami!

  • 1. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Indiánsky horoskop III.

Nora-Soul Slížová

Indiánsky horoskop III.

Pre narodených Sep, Okt. Nov. Dec. Jan... Tak mali indiani pravdu?

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Indiánsky horoskop II.

Nora-Soul Slížová

Indiánsky horoskop II.

Pre narodených v Máj, Jún, Júl, Aug. Sep.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Indianský horoskop I.

Nora-Soul Slížová

Indianský horoskop I.

Nemusíte byť poverčiví ani naivní. Napriek tomu čoskoro zistíte, že Vás indiani dávno prekukli... Teda pre narodených v Jan, Feb. Mar. Apr. Máj.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Atómová bomba zhodená na USA

Nora-Soul Slížová

Atómová bomba zhodená na USA

Vedeli ste, že v Južnej Karolíne bola hodená atómová bomba?

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 26
reklama
Vedeli ste, že ..?

Nora-Soul Slížová

Vedeli ste, že ..?

Vedeli ste, že na Slovensku sa nachádza jeden z najvzácnejších klenotov?

  • 18. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu