reklama

Čakám tu zbytočne aj kvôli vám!

Niekedy, a  to čoraz častejšie ma prekvapuje pohľad a postoj k svetu určitých ľudí. Niekedy to sebectvo mi príde až chorobné. Dnes som si dovolila zavadzať mega dôležitému zákaznikovi a obrať ho o cenných 30 sekúnd živots.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Niekedy, a to čoraz častejšie ma prekvapuje pohľad a postoj k svetu určitých ľudí. Niekedy to sebectvo mi príde až chorobné. Dnes som si dovolila zavadzať mega dôležitému zákaznikovi a obrať ho o cenných 30 sekúnd života. 

Stojím pred novinovým stánkom. Vyberám si DVD-čka. Lepšie povedané rada by som si vybrala. Pani predavačka v stánku ma necháva zopakovať každé slovo dvakrát. DVD-čka ma poukladané na seba, takže názov sa dá prečítať len tej prvej. Z ostatných vidieť pár písmien, poprípade popis na kraji. Na moju otázku, že si poprosím, niečo čo nie je horor alebo vojna, odpovedá stručne " máme len to, čo je vyložené ". 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vyberám si asi desať sekúnd. Svoju volbu opakujem niekedy až 3 krát, lebo pani predavačka budťo nepočuje alebo nerozumie, ktoré z 5 filmov z ponuky chcem. To už pán vedľa mňa nervózne stepuje. Snažil sa spýtať pani predavačky či majú nejaký časopis. Tá však ho odbila," nevidíte, že obsluhujem" Pán sa nervózne a pohŕdavo otočí ku mne a nechá sa počuť. " Čakám tu zbytočne aj kvôli vám". Pri stánku som stála mennej ako minútu a nechala tam takmer 6 eur. Okrem 3 DVD, ktoré som si zakúpila sa mi podarilo obťažovať predavačku a nechať čakať v rade 30 sekúnd váženého spoluobčana. Docela slušný výkon na víkendové ráno :)

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu