reklama

Knižná reťazovka

Kniha je ako blízky priateľ, ktorému dobrovolne otvárame svoje vnútro. S knihami vzdielame svoj svet, svoje sny a túžby. Smejeme sa  plačeme nad príbehom a zároveň vlastným životom, skrze slová, ktoré autor s láskou poukladal na papier.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

1. Obľúbená kniha z detstva?
Winettou
2. Čo práve čítaš?
Alan Alda. Why never have your dog stuffed
3. Máš práve nejakú rezerváciu v knižnici?
Nie.
4. Knižný zlozvyk?
Čítanie vo vani, pojedenaie sušienok pri čítaní
5. Čo máš práve požičané z knižnice?
Nič.
6. Máš čítačku e-kníh?
Ešte nie. Ale ju zvažujem, ale nechce sa mi zdať vône kníh, mám rada, keď ma obklopujú knihy

7.Preferuješ čítať len jednu, alebo viacero kníh naraz?
Mám rozčítané viacero kníh.
8. Zmenili sa tvoje čitateľské návyky odkedy si začal blogovať? Nie
9. Najhoršia kniha, ktorú si tento rok prečítal?
Ak sa mi kniha nepáči odložim ju po pár stránkach.
10. Obľúbená kniha, ktorú si tento rok prečítal?
Kto chytá v žite
11. Ako často čítaš knihy mimo svojho obľúbeného žánru?
často
12. Čítaš niekedy tú istú knihu viac krát?
Určité časti, celú zatial nie, ale za pár rokov , asi áno
13. Dokážeš čítať v autobuse?
Nie, točí sa mi hlava
14. Obľúbené miesto na čítanie?
Posteľ, vaňa, pri dunaji
15. Zásady pri požičiavaní kníh?
Knihy sú môj poklad, požičiavám len ľudom o ktorých si myslím to isté. 16. Robíš knihám somárske uši?
Nie. 17. Píšeš si na okraje strán poznámky?
Nie. Pri lacných paperbackov si podčiarknem slovičká alebo frázy, ktoré nepoznám
18. A do učebníc?
Nie.
19. V ktorom jazyku čítaš najradšej? V koľkých dokopy to zvládneš?
Najradšej v angličtine a čestine. Potom v madarčine, slovenštine. So slovníkom v nemčine a kórejčine
20. Čo musí kniha mať, aby si ju zamiloval? Prekvapenie, charismu, to isté ako zaujímavý človek
21. Čo musí kniha mať, aby si ju odporučil ďalej?
Musí sa ma nejako dotknúť
22. Obľúbený žáner?
Je ich veľa
23. Žáner, ktorý čítaš najmenej (ale chcel by si viac)? Tkz. beletria 24. Najväčšmi inšpiratívna kniha, ktorú si tento rok čítal?
Tento rok sa topím v učebniciach L
25. Obľúbená svačinka ku čítaniu?
jablko a esíčky alebo horálky 26. Ako často vyberáš knihu podľa obálky?
Niekedy ma obálka zaujme a knihu zoberiem do rúk a začnem skúmať o čom je.
27. Ako často súhlasíš s negatívnou knižnou kritikou?
Mám radšej pozitívnu kritiku 28. Čo písanie negatívnych recenzií?
Škoda času 29. Ak by si mohol čítať v ďalšom cudzom jazyku, ktorý by si vybral?
Čínština
30. Najväčšia knižná výzva?
Jungové spisy
31. Najväčšia knižná výzva, do ktorej sa stále bojíš ísť?
Dekameron
32. Obľúbený básnik?
Robert Burns
33. Koľko kníh si zvyčajne požičiavaš z knižnice?
Už dávno nič
34. Vrátil si už knihu do knižnice bez toho, aby si ju prečítal?
Áno
35. Obľúbená knižná postava?
Old schatterhand,
36. Obľúbený knižný záporák?
Na to som ešte nedozrela
37. Knihy, ktoré si zvyčajne beriem na prázdniny?
Niečo pútavé, čo má veľa stránok
38. Najdlhšia doba, ktorú si nečítal?
Pár dní keď spľavujem v lete
39. Kniha, ktorú si nedokázal/nemohol dočítať?
Je ich veľa, stovky
40. Čo ťa najskôr dokáže pri čítaní vyrušiť?
Že už je ráno
41. Obľúbená filmová adaptácia?
to je tažké, asi aj nemožné
42. Adaptácia, ktorá ťa totálne sklamala?
takmer každá
43. Ako často čítaš spoilery?
Len u kních, ktoré nemám v pláne čítať
44. Najviac peňazí, ktoré si na jeden krát minul v kníhkupectve?
Asi nejakých 200 eurov
45. Ako často knihu pred čítaním prelistuješ?
často, pozriem sa koľko má strán, to ma potom hreje, že koniec je ešte daleko, potom pride smútok, že už ju dočítam
46. Dôvod, pre ktorý by si v polovici knihu vzdal?
Spadla mi do vane :(
47. Máš rád knihy usporiadané?
Áno, podľa žanru, veľkopsti autora a tak...
48. Zvykneš knihy skladovať, alebo ich po prečítaní posúvaš ďalej?
Čo sa týka kních škrečkujem, ale chystám sa zopár podarovať, zatial o tom len kecám
49. Sú knihy, ktorým sa vyhýbaš?
Neukameňovať prosím, ale slovenským autorom
50. Kniha, ktorá ťa rozosmiala?
Je ich strašne veľa
51. Kniha, ktorá ťa rozhnevala?
Takmer každa, ktorá sa týka dejín
52. Kniha, ktorá ťa rozplakala? Pevné puto, a koreňe ma rozplakali asi 100 krát. Ostatné o dosť mennej
53. Kniha, od ktorej si nemal žiadne očakávanie, ale nakoniec sa ti páčila?
Mám veľa očakávani od každej knihy. Venujem jej svoj čas a peniaze a očakávam, že si nakoniec poviem, som taka rada, že som ju dostala do rúk
54. Kniha, od ktorej si očakával veľa, ale nakoniec sa ti vôbec nepáčila?
je ich veľa, prestan čítat po pár stránkach
55. Obľúbené čítanie na odreagovanie? Slovníky, Quark, National Geographic,

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu