reklama

Coffee & Co, ako odstrašiť zákazníka

Mám neodolateľnú chuť na dobrú kávu a zákusok. Stretávam sa so známym v Poluse a teším sa na dezert. No, potešenie nebolo na mojej strane. Coffee Co jednoznačne zlá voľba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (50)


Milá, ale smrteľne unavená čašnička nám priniesla kávu, čajík a čokoládovu tortu. Zatiaľ som pohladala voľný stôl. Jeden, ktorý bol voľný bol pooblievaný, takže sme hľadali ďalej. Nakoniec sme sa usadili. Objednala som si dvojité espresso. Dostala som ho v hrnčeku, ktorý bol poloprazdný a poliatý kávou z každej strany. Chvílu som váhala, či reklamovať, alebo sa s tým zmieriť a do danej kaviarne v poluse sa už nikdy nevrátiť. Po zvážení som si poutierala pohár, dopila pol šálky kávy a dojedla nie najčerstvejší zákusok.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže až nabudúce budete mať chuť na nedeľný dezert, vyhnite sa Coffee & Co v Poluse. Ledaže by ste túžili stratiť chuť na sladkosť a návštevu kavierne. V tom prípade, ráčte sa usadiť k špinavému stolu :)

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu