reklama

Coffee & Co, takmer spravil zo mňa patriota

Čašníci sú kapitola sama o sebe. Každý z nás máme s nimi svoje skúsenosti. Čašníci sú každodennou súčasťou nášho života, teda aspoň mojou. Nie raz nám pokazia náladu, alebo aj celý večer.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Nie som si istá aké sú vaše skúsenosti s čašníkmi, ale moje sú skôr negatívne. Niekedy mám pocit, že som neviditeľná, inokedy nie je možné povedať súvislú vetu partnerovi, bez toho aby nás čašník neprerušil. Pravidelne sa mi stáva, že v reštaurácii tlmočím, či už pri našom stole, alebo ako "náhodná okoloidúca"

Včera som si vychutnávala svoju šálku kávy opäť v Coffee a Co, ale tento krát na laurinskej. Obsluhovala ma mláda milá čašníčka s štítkom " training" na tričku, teda sa len zaučala.


Sedela som vonku a pozorovala okolo idúcich. Oproti kaviarni na schody, si sadol mladý muž, ktorý si dole priniesol svoju vlastnú kávu v termohrnčeku, naplnil si fajku vystrel nohy a zapozeral sa na rušnú ulicu. Japonskí turisti, ma vždy potešia. Možno je to smiešné, ale hreje ma pohľad na tváre tých postarších ľudí, ktorí kráčajú ulicami cudzej krajiny, aby si splnili svoj cestovateľský sen navštíviť Európu. Možno je to tým, že v tom pohlade zachytávam to známe vzrušenie z objavovania nepoznaného, alebo len cítim, že sa tešia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri ďalšom stole sa usadila príjemne naladená španielská rodinka s dvoma chlapcami. O chvílu prišla spomínaná čašníčka, ktorá im v španielčine vysvetlila, že si musia prísť objednať k pultu. Hovorila pomaly a plynulo. A mne nejako ten ďalší dúšok kávy chutil ešte viac.


A možno som pocítila opäť kúsok hrdosti, čo sa až tak často nestáva pri našich službách.
Či už si to pripustíme alebo nie, čašnici výrazne ovplyvňujú to ako cudzinec vníma Slovensko. A táto čašníčka, mi spríjemnila deň, a možno daľeko viac...

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu