reklama

Keď Slovák chce, aj obchodovať na úrovni vie

Prechádzam rušnou ulicou, vo vzduchu cítiť zmes vôni z okolitých kaviarni. Tá vôňa dráždi moje smysli, spomalím a vdychujem tú vôňu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Na rohu ulice je teraz už moje obľúbené kníhkupectvo - Oxford so zahraničnou literatúrou. Kniha a káva má zvláštné miesto v mojom živote. Oboje mi poskytuje tie pohodové chvíle, ktoré spríjemňujú život. Predavačka ma víta s úsmevom, tiež sa usmejem a hladnými očami brázdim po farebných obaloch kníh. Knihy sú vzorne poukladané, beriem si jednu do rúk. Najprv ju jemne pohladím, až potom otvorím. Už necítim tú mamivú vôňu kávy, vôňa kních je silnejšia.

Pár krokov odo mňa sa anglický pár rozhoduje pre knihu. Prichádzajú k pultu, predavačka sa ich spýta či chcú platiť s kartou alebo v hotovosti, hovorí bezchybnou angličtinou. Prehodia ešte zopár viet o konkretnej knihe, pozdravia sa s vedúcim predajne, ktorý práve prichádza, a párik odchádza so spokojným úsmevom. Ja sa úsmeviam tiež, nestáva sa mi až tak často, že by mi kvalita naších služieb vyčarila úsmev na tvári, skôr naopak. Zatváram knihu, ktorú držím v ruke, predtým než ju položím späť na miesto, ju ešte raz pohladím, tak ako mi toto kníkupectvo pohladilo dušu. Aj naše služby dokážu byť vysoko nadštandartné, stačí len chcieť, mentalitu predsa len nato máme.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu