reklama

Telefónna búdka -súťaž

Na prvý pohľad je to úsmevné. Na ten druhý už mennej. Ale, dejú sa aj horšie veci. Tak si poďme aspoň za súťažiť. Prvá cena je zájazd. Druhá cena, tak tú nemáme. Takže, ak ste pripravení, pusťme sa do pátrania

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Kráčam si domov z práve, zvyčajne na druhej strane. Tento krát som prešla na druhú stranu. Prechádzam vôkol telefónnej búdky. Niečo sa mi nepozdáva, keď popri nej prechádzam, tak sa po pár krokoch vrátim a venujem jej ešte jeden pohľad.


Kto prvý uhádne, čo na obrázku chýba?

Obrázok blogu


Správne riešenie je: telefón.
Výhercovia vyhrávajú zájazd na Miletičovú ulicu, kde si unikát môžu osobne pozrieť :)

Obrázok blogu
Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu