reklama

Ako som odolala pokušeniu - som predsa zodpovedná

Dnes som prišla na alarmujúce zistenie. Posledné týždne najviac vzrúša zažívam v MHD. Myslím, že sa musím nad sebou hlboko zamyslieť. Ale teraz k rannému príbehu,,,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Každé pracovné ráno sa odveziem 50-kou na stanicu.Dnes ráno bola plne obsadená, nie tak na prasknutie ako je to u nás zvykom, ale len tak akurát. Sadla som si na posledné voľné sedadlo a upadla do poloomráčeného stavu, keď zrazu sa zaostrili všetky moje zmysly. Zacítila som príjemne korenistý pánsky parfém, ktorý šteklil moje čuchové bunky a vysielal signály mozgu. Mozog zas forwardol spravu očiam, ktoré začali pátrať po pôvodcovi zmyselnej vône.
 
Chvíľu ma prepadla panika, že už je to už so mnou zle, že mi haraší v bedni, pretože som v MHD-čke a tá vždy smrdí, v tom najlepšom necítiť smrad.
 
Potom moje čuchové bunky identifikovali pôvodcu tej zmyselnej a dráždivej vône. Oproti mne sedel starší pán, v rukách barle, úhľadne učesané šedivé vlasy, bystré oči. ovisnutý ľavý kútik úst. Pán mohol mať niečo okolo sedemdesiatky, asi po mozgovom infarkte.
Vystúpil po dvoch zastávkach pri nemocnici. Nos, napriek všetkým príkazom, sa otáčal za starším pánom, ale zodpovednosť zvíťazila a ostala som sedieť a viezla sa ďalej do práce.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu