reklama

Ja, mne, moje

Už som si toľkokrát povedala, že sa nebudem rozčuľovať, ale verte mi, nedarí sa. Pretože, určité fenomény neviem tak ľahko a galantne stráviť. Niekedy mám dokonca neodolateľnú chuť, zatriasť s určitými jedincami. Obzvlášť so stúpencami populárneho náboženského hnutia, nesvätá trojica, ktorej členovia sa každým dňom rozrastajú

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nesvätá trojica " ja, mne, moje" je čoraz viac všadeprítomná. Čoraz viac ľudí si túto nesvätú trojicu postavila na piedestál svojho života. Ráno sa s úctou ukloní božstvu a prisahá vernosť. Nič iné ako "ja, mne, moje" nezláka ich pozornosť, lásku a vernosť. A večer sa poklonia opäť so sladkou, mámivou príchuťou úspechu, nesklamali, ostali verní nesvätej trojici.

Stúpencov tohto hnutia rozpoznáte veľmi rýchlo. Svoju vernosť nesvätej trojice " ja, mne, moje" dodržujú pilne a vrúcne. Vyskytujú sa žiaľ, všade.Ráno ich stretávam v dopravných prostriedkoch, pri vystupovaní sa postavím ku dverám, hneď ako sa otvoria dvere, už sa ich húf tlačí do vnútra. S bojovým pokrikom JA chcem nastupovať. Ak náhodou nastupujete, nájdu sa dvaja traja, ktorí vás pri nastupovaní odstrčia s bojovým pokrikom MOJA stolička. Potom sa nájde asi tucet tých, ktorí majú na ušiach slúchadla a mykajú hlavou. MNE hrá hudba, ktorú samozrejme počujete v plnej paráde, obzvlášť bicie. Pokiaľ cestujete s takýmito stúpencami niekoľko desiatok minút či hodín, zvažujete defenestráciu aparátu aj s jeho majiteľom.
Stúpenci hnutia sa vyskytujú aj v potravinách, väčšinou v blízkosti pokladne, kde sa približujú závratnou rýchlosťou s pokrikom JA som na rade, MOJA pokladňa. 
Môžete si ich stretnúť aj na prechode, kričia z áut JA nemám čas, pred ktorými musíte uskakovať, inak vás prejdú .
Ak si poviete, že ich slušne poprosíte aby vás nesácali, neohlušovali ich odpoveď je "MNE to vyhovuje, dajte MI pokoj, neotravujte MA ".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Tých situácií je bezpočet,kde ich postretávate. Nemám toto nové náboženstvo rada.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu