reklama

Som staromódna,netolerantná extrémistka - z vlastného presvedčenia

Snažím sa moc nepremýšľať, nehĺbať a neanalyzovať, lebo to bolí. Uvedomujúc si, ako neintelektuálne táto veta vyznieva, napriek tomu, je to pravda, a nič viac ako čistá pravda, odprísahané pri šálke čerstvej kávy. Bolesť (zatím) nespôsobuje samotný proces myslenia, ale ak už vás ovalí "aha efekt" ťažko sa vám bude hrať nevedomca. A kde kukáte tam kukáte samý kaleráb...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Zopár múdrosti na záver dňa


Teória


Mať vlastný názor je síce fajn, len musí byť v súlade s tým, čo sa práve nosí. Inak hrozí okamžitý rozsudok a nálepka - NETOLERANTNY. V prípade, že váš názor na nikoho nevyvíja nátlak, nikomu neubližuje, neutláča, len nie je čierno-biely je síce opäť pekné, ale nepodstatné. Platí opäť praveka múdrosť," kto nie je s nami je proti nám." A ten, kto je proti nám, tomu beda.

Prax.


Cigáni, Rómovia a rómska problematika na Slovensku.

Jeden tábor by ich najradšej poslal do plynu a druhý tábor do susedovho domu. Tá hŕstka, ktorá sa nad problémom zamyslí a získa osobnú skúsenosť s menšinou, príde na to, že sa nemôže vyjadriť k rómskej problematike, lebo tí Rómovia majú taký istý pas a OP ako gádžovia, teda majú slovenské občianstvo a sú to Slováci. A zrazu máme Slovenský problém, "Ups"! Takže, ak vám aha efekt našepkáva, že problém sa nedá riešiť celoplošne ale individuálne urobte si miesto na nálepku a možno aj iné. Takže, ja nevidím žiadnu rómsku problematiku, ale slovenskú, kde stovky občanov sú vystavení rasizmu, ponižovaniu a bez šance na slušne zamestnanie a tisícky slovenských občanov sú prašivé lenivé svine, ktorím by decká mali byť dávno odňaté a mali by čistiť kanále. Nie preto, že sú čierni, oranžoví alebo zelení ale preto, že ubližujú vlastným deťom, tým, že ich neposielajú do školy.

Teória

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Zdravie je vraj to najcennejšie, čo máme. Ono to vyznieva ako báseň. Na zdraví treba pracovať, správne sa stravovať a vyhýbať sa škodlivým vplyvom, pohyb atď. Ako náhle si budete vaše zdravie chrániť, pripravte sa na nálepku EXTRÉMISTA


Prax

Fajčiari.

Pomaly prichádzajú zákony, ktoré zakazujú fajčiť v kaviarňach, reštauráciách. Ale fajčiari sa ozývajú, že oni majú právo si fajčiť. Hoci aj na ulici, kráčajúc pred vami.Problém je jednoduchý, fajčenie škodí zdraviu, každý má právo si ho ničiť, ak z mosta skočiť. ALE- nemá právo ničiť ho iným. Ak si chce niekto fajčiť nech si smradí tam, kde nikoho tým neotravuje. Nech fajčenie v byte kde sú deti je tresné, pretože je to ohrozovanie zdravia. Nech fajčiari nesú plnú zodpovednosť za svoje zdravie, v prípade chorôb súvisiacích s fajčením. Čo znamená zdravotné poistenie neprepláca žiadnú liečbu, ktorá ma súvislosť s fajčením. Ak nato niekto nemá, nuž žial, slobodná voľa. Ak vozidlá platia emisnú daň, nech ju platia aj fajčiari. 

Teória

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Každému sa páči niečo iné, ale ak sa vám nepáči, pozerať sa na niečo, čo inému sa páči ukazovať - je problém. A ten problém ste opäť vy, ste STAROMÓDNY


Prax

Piercing, tetovanie, tunely a iné „okrasy“.
Každý má právo skrášľovať svoje telo ako chce, alebo sa zohavovať. Práve tak ako ja mám právo sa pozerať na to, čo sa mi páči. Tetovanie je vraj umenie. Súhlasim. A práve tak jeden obraz je tisíce slov. Ale kam sa podelo moje právo vyberať si, ktoré umenie sa mi páči a ktoré nie. Tým, že si niekto dá, veľkú náušnicu do nosa a tetovanie na viditeľné miesto, hovorí neverbálnou komunikáciou. A ja mám právo nevystavovať sa tomu, presne tak, ako je na mne aký obraz si dám na stenu. Ak niekto robí zo svojho tela umelecký kus, nech nesie plnú zodpvednosť, že jeho zamestnávateľ ma plné právo mať iný vkus a nekukať sa na tento výstavný kus a nezaradiť ho do svojho tímu.

Ale ostávam pri prvej vete, myslenie bolí. Pretože, keď sa úprimne zamyslím, som STAROMÓDNA,NETOLERANTNÁ, EXTRÉMISTKA a to všetko z vlasného presvedčenia.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu