reklama

DNA sedláka

Život je srandista. Samozrejme neplatí to na každý deň a na každú situáciu, ale sú chvíle, keď toto tvrdenie je najvýstižnejšie. Vynakladáme veľa úsilia aj prostriedkov na to, aby sme na určitú chvíľu zažili pocit šťastia, oslobodili sa od bežných starostí. Ale často namiesto vytúženého pocitu šťastia, zažívame sklamanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

A potom nečakane - pri tých najjednoduchších činnostiach sa ten pocit dostaví. Prekvapí nás, pretože sme nečakali, že taká jednoduchá činnosť by v nás mohla vyvolať emotívnu odozvu. Niečo podobné som si zažila cez víkend. Po mnohých týždňoch práce a učenia sa som konečne mala príležitosť robiť nejakú fyzickú činnosť v záhrade, na ktorú som sa tešila, len som nečakala, že si to budem až takto plnými dúškami vychutnávať s motykou v ruke. 

A tak - keď sa nad tým zamýšľam, je to úsmevné, pretože sa považujeme za sofistikovaných ľudí, intelektuálne bytosti, ktorým pocit uspokojenia prináša výlučne intelektuálna práca. A veru tak - po tisícoch hodín intelektuálnej činnosti sa dostavila aj tá spokojnosť. Prišla nečakane, ten blažený pocit od srdca rozlievajúci sa do celého tela až ku končekom prsta, stačila k tomu motyka.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu