reklama

Spolucestujúca

Cesta vlakom ma svoje svetlé, aj tienisté stránky, práve tak ako dnešná ranná cesta do práce. Prisadla si ku mne mladá dievčina, ktorú bolo najskôr cítiť, až potom vidieť..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Cestovala s mužom v stredných rokoch, ktorý si sadol do vedľajšieho boxu a počas cesty driemal. Dievčina, ktorá si prisadla ku mne mala výraznú gestikulácia a reč tela napriek svojmu krehkému zovňajšku, zaujala typické "mačovské" postoje, široko rozkročené nohy, prudké gestikulovanie rukami a tón hlasu, ktorým dávala najavo, že čo hovorí je indiskutabilné.


A tak si sadla oproti mne a rozložila si na malom stolíku svoje veci. Ak by som bola úprimná, tak by som povedala, že ma jej prítomnosť celkom iritovala. Smrad, ktorým bola obklopená, je typický pre osady, kde sa kúri drevom a všeličím, čo poskytne teplo. Dym nasiakne do oblečenia, pokožky a všetkého, čo je naokolo. A tak moja spolucestujúca šírila kombináciu týchto, aj iných prvkov, aj keď jej tepláky boli čisté. Nemohla mať ešte ani 18 rokov, predné zuby jej chýbali, čo vyvolalo môj súcit, keďže o tom viem svoje. Vlasy mala prefarbené na blond, ale pôvodné tmavé vlasy už pár centimetrov odrástli. Kútikom oka som pozrela na jej cestovný lístok, ktorý ležal na stole a moja domnienka, že cestuje do osady blízko môjho pracoviska sa potvrdila.

A tak sedela oproti mne, utierajúc si sople do rukáva, na ktorom mala položený tečúci nos a lúštila krížovky. Jednu za druhou, bez rozmýšľania len vypĺňala kolónky. 
A ja som ju kútikom oku pozorovala a snažila sa vyznať v mojom chaotickom vnútri, kde sa premiešavalo 101 pocitov, na spôsob dalmatíncov, každú sekundu sa ozýval ďalší a potom všetci naraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Niekedy si želám, aby všetko bolo inak, aby neexistovali chudobní a bohatí, chorí a zdraví, dobro a zlo, čierne a biele. Len ružové, aspoň na chvíľu a potom, aby tá chvíľa trvala večne...

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu