reklama

Brutalita žien

Prešlo pár rokov od vtedy, čo som mala vo zvyku pri rannej káve si prečítať správy. Ranný rituál prestal byť prínosom a tak som ho nahradila niečím iným. Extrémne počasie uplynulých dní ma opäť priviedlo na internetové stránky denníkov. Hovorí sa, že sa ľudia nemenia, že generácia našich rodičov sa nelíši od generácie našich detí, zmenili sa len podmienky a nie ľudia. Je to skutočne tak, alebo ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Na viacerých stránkach online správ som zachytila správu a následne si pozrela video o mladom manželskom páre, ktorý sa vracal v noci domov. Obstála ich asi 10 členná skupina - mužov aj žien. Video trvá niekoľko minút v ktorom, ženy aj muži brutálne napadajú manželov, ich kopance a päste dopadajú na nešťastnicu aj keď leží na zemi.


Video odporúčam len pre silné žalúdky, pretože jeho brutalita je pre normálneho človeka príliš silná káva. Ale, na druhej strane je to veľmi poučné, pretože je to realita. Realita v ktorom vraj Mestská polícia odmietla pomôcť manželom a ani im neotvorila dvere.

Viac ako strach o vlastnú bezpečnosť ma desí brutalita a bezmocnosť v ktorej sú ľudia vydaní napospas agresívnej tlupe. To, že ženy sú schopné takéhoto násilia je zarážajúce, pretože evidentne nejde o sebaobranu, ale o provokáciu.


Možno ľudia sú stále rovnakí a agresívna provokácia bola vždy súčasťou nás ľudí, ale okolnosti bránili k tomu, aby sa mohla takýmto spôsobom prejavovať.

Bitky mužov tu boli vždy, odniesli si to aj tí nevinní. Ale zdá sa, že dnes surovú bitku môže schytať aj žena a na pomoc jej nepríde nikto. Doteraz sa ženy báli, aby sa nestali terčom sexuálnych útokov, ale dnes sú terčom už aj iných žien, ktoré cítia potrebu niekoho poriadne zmlátiť.

V Piešťanoch dobili ďalší pár, ktorým opití muži zdemolovali auto. Ženu hodili na zem a stratila vedomie.

Na tento blog som sa podujala z jediného dôvodu, pretože tieto správy so mnou otriasli a nútia k zamysleniu o stave dnešnej spoločnosti, inak povedané o nás ľuďoch, konkrétnejšie o ženách a zmenách. Zmeny v ktorých žena brutálne zmláti ženu, len preto, že má príležitosť je jav, ktorý sa nedá len tak hodiť za hlavu, teda aspoň mne sa to nedarí. Ono mi to príde, že predsa sa len meníme, krok za krokom, len opäť nežiadaným smerom.




http://tvnoviny.sk/sekcia/zahranicne/archiv/pred-diskotekou-brutalne-zmlatili-manzelsky-par-a-nepomohli-im-ani-straznici.html

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu