reklama

Relativita 5 centovky

Dni moderného človeka sú si takmer podobné ako vajce k vajcu. Sem-tam je potrebné vymeniť baterky v budíku, alebo v niektorom inom ovládači. Zvykli sme si, povzdychy máme načasované buďto ku káve, alebo až keď zatvoríme za sebou dvere nášho bytu. Ale, máme aj svoje dobrodružstvá a nikdy nevieme, kde na nás číhajú. Moje bolo v stredu....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Väčšina z nás by mohla prejsť svojím dňom s páskou na očiach, mám pocit, že to robia zatiaľ len naši vodiči.
A potom sa naskytnú aj dni, ktoré sa nám postarajú o adrenalínový zážitok. Takéto dni vyčnievajú z radu pracovných dní. Ako napríklad moja streda.
Je príjemný podvečer a je práve čas na moju druhú poobednú kávu a kakaové rezy. Vyberám drobné z vreciek a peňaženky, našla som 30 centov. Na rad prichádza batoh a nachádzam ďalších 10 centov a jednu 5 centovku a niekoľko dvojcentoviek. Chýba mi jedna 5 centovka. A tak sa vyberám k automatu v dlani mám svojich 45Centov a zopár dvojcentoviek. Spoza skla sa na mňa posmešne a vábivo okúňa cenovka 50centov. 
A tak sa vyberiem naspäť do kancelária prejdem všetky šuflíky, batoh vrecká, odsúvam všetko čo sa dá v nadeji, že sa na mňa usmeje 5centovka.

Po pár minútach sa vraciam k automatu v nádeji, že buďto tam stretnem nejakého kolegu, ktorý mi zamení drobné alebo sa automat nado mnou zľutuje. Ale zázraky sa nedejú. Zúfalosť a závislosť ma dostanú na kolená, keď si spomeniem že pravidelne pri automate odkotúľali drobné. Po pár sekundách mi srdce poskočí, nahmatám niečo malé, okruhlé. Moja radosť je len chvíľková keď zistím, že je to na môj účel nepoužiteľná dvojcentovka.Porazenecky odchádzam do kancelárie. Po štvrťhodinke ma ďalší zúfali pokus zavedie k druhému automatu vo výrobnej hale, kde nič netušiaci spolupracovník si niečo kupuje. Ozbíjam ho o veľké centy za výmenu mojich malých. A pristúpim k automatu, očami prebehnem výber a kakaové rezy nikde. Ale, to už radostne kráčam o poschodie vyššie k môjmu dôvernému automatu. Hrdo nahádžem svoje drobné a už cítim chuť keksíku na jazyku. Stlačím známy kód 31 a čakám na dôverný zvuk. Ale, rovno pred mojimi očami sa tá mrcha zasekne, ostáva visieť na pravom rožku. Prisahala by som, že som počula jej smiech. 

P.S nakoniec som ju odtiaľ dostalaP.S.S. Je piatok milí diskutéri, to len keby ste mi chceli vynadať, čo za blbosti vypisujem

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu