reklama

Tajomstvo dlhovekosti, alebo o umývaní si chrbta

Niektorí ľudia majú charizmu. Očarí vás už samotný ich úsmev. A keď rozprávajú o tých najobyčajnejších veciach, stále máte ten pocit, že načúvate neobyčajnému človeku. Aj ja som včera mala tú česť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (27)

Niektorí ľudia majú charizmu. Očarí vás už samotný ich úsmev. A keď rozprávajú o tých najobyčajnejších veciach, stále máte ten pocit, že načúvate neobyčajnému človeku. Aj ja som včera mala tú česť...

"Viete," začal svoju odpoveď starý pán a obrátil svoju zrak na svojho spolucestujúceho, "každý deň si dám paradajku a papriku, to proste nemôže chýbať. Aj niečo štipľavé, to ja mám rád."

"Pracujem na záhradke, je to proste relax , tí dnešní mladí, to už robiť nechcú, prídu len na to hotové, ale ja to robím rád. No povedzte, aké by to bolo, keby človek nemal nič, čo by ho tešilo, no veď to je aký život?"
Sedela som vo vedľajšom boxe vo vlaku na ceste domov. A so záujmom som počúvala rozhovor dvoch pánov. Rozprával väčšinou postarší a ja som súhlasila, so všetkým čo povedal. V jeho slovách, ktoré boli plné energie bolo veľa múdrosti. Jednoducho, obyčajné slová presiaknuté potom života, ktoré by ste dokázali počúvať celé hodiny.
Pán prezradil, že za 3 mesiace bude mať 85 rokov, ak sa ich dožije, stihol dodať. Mal asi trikrát toľko energie ako ja, iskru v očiach a pevný hlas. Rozprával o obyčajných veciach, a predsa to bolo neobyčajné. Nebolo to len jeho vekom.
"Minulý rok som si zlomil panvu, to sa už nezahojí. A keby ste ma videli, ako si obliekam ľavú ponožku!" Starý pán sa s chuťou zasmial.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom o niečo tichšie dodal: "Ale najhoršie je, umyť si chrbát, teraz, keď už moja manželka nežije, viete. Kúpil som si aj takú kefu minule, ale to je také..." Mávol rukou a odvrátil zrak...

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu