reklama

Zanechané stopy

Za uplynulé týždne sa toho stalo veľa. Čas verný svojim zásadám beží nemilosrdne svojím tempom, odhliadnuc od našej snahy ho občas zastaviť, či posunúť ďalej. Aj moje posledné týždne boli smutno-krásne zároveň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V byte je neskutočne prázdno, ich neprítomnosť je ohlušujúca. Všade kam sa pozriem, všetko mi ich pripomína. Každý predmet je poznačený ich prítomnosťou, nepreskúmané nezostalo nič. ..ale pekne po poriadku.

Poslednú dekádu som si vravela, že ak raz budem mať čas, resp. čas strávený doma, tak si zaobstarám mačičku. Tvora, ktorý so mnou vydrží, pretože je to silná flegmatická osobnosť. A jedného krásneho dňa nádherní súrodenci zavítali k nám.

Obrázok blogu

Sunny a Yorik , láska na prvý pohľad, sa za pár hodín u nás cítili ako doma. Ako dni bežali, pomaly sme si zvykali na seba. Najťažšie si bolo zvyknúť na ranné vstávanie o 4, ale studené ňufáčiky na krku, a labky na nose mali svoj úspech. Náhradou mi bolo, ak povinnosti dovolili, po raňajkách si na chvíľu lahnúť s dobrou knihou, a že studené ňufáčiky si položili hlávky na plece a spokojne si odfukovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu


Včera už malí nezbedníci odišli do svojho nového trvalého domova, stanú sa z nich Košičania. Je mi za nimi neskutočne smutno, nie za mačkami všeobecne, ale konkrétne za týmito, pretože každý z nich mal svoju povahu. Je to presne ako s ľuďmi ak vám niekto chýba, nedá sa nahradiť s niekým iným,

Obrázok blogu


A tak dnes je mi smutno, pretože mi chýba osem labiek, ktoré zanechali svoje odtlačky na každom okne, nábytku ale hlavne v mojom srdci.

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu