reklama

Niektoré dni sú iné

Niektoré dni sú ťažšie, ako tie iné. Také sú aj dni, v ktorých nás zaplavia emócie, ktoré vyvolávajú spomienky. A dnes to je 5 479 dní. Dní, plných spomienok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Takto pred pätnástimi rokmi mi bolo neskutočne smutno. Navonok som sa snažila ostať silná a nepodliehať panike, ale vnútri mi išlo srdce puknúť od žiaľu. Bolo toho toľko, čo som ti ešte chcela povedať, ukázať, miesta kam som ťa chcela zobrať. čas však vypršal a ty si musela odísť navždy.
Dnes je smutný deň, myslím na teba viac ako iné dni. Sedím tu v škole a píšem svoje odpovede, mám skúšku zo svojho obľúbeného predmetu v tomto semestri. Spomínam si na príbehy, ktoré si mi rozprávala o svojom detstve a dospievaní. O tom, ako si mala rada školu, o chudobe a starých časoch. Bolo to už tak dávno, a predsa je to živé v mojej pamäti.

Je už neskoro večer, všetko sa stíšilo, okrem mojich myšlienok a spomienok. A tak len sledujem plameň sviečky, len tak symbolicky.
Skúška sa podarila na výbornú, možno preto, že ten deň som strašne chcela, aby keď sa pozrieš z neba, aby si bola na mňa hrdá. Pretože, každý máme tie zvláštne sentimentálne dni, keď záleží aj na maličkostiach, nie kvôli veciam samotným, ale pretože súvisa s niečím pre nás veľmi dôležitým. Aj keď navonok nikto nič netuší...

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu