reklama

Vodný Mlyn - Jelka

Zopár fotiek

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)
Obrázok blogu

Malý Dunaj pri mlyne

Obrázok blogu

Starý mlyn

Obrázok blogu

 

Obrázok blogu

Mlyn z vnútra

Obrázok blogu

Decimalka

Obrázok blogu

Koleso na ktorom sa drevo musí meniť každé 4 roky

Obrázok blogu

merica, toľko som o nej čítala J  

Obrázok blogu

Mlyn dokáže vyprodukovať 1,7 až 2 tony múky denne

Obrázok blogu

Pán, ktorý bol ochotný zodpovedať moje otázky, aj keď ma podozrieval, že mám v pláne si vybudovať vlastný mlyn  Náradie, ktoré  moja generácia už takmer nepozná

Obrázok blogu

Burgyňák...

Obrázok blogu

Hrabačka

Obrázok blogu

Jarmo

Obrázok blogu

Rajtár

Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu