reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

reklama

Moja Rodina

Matematika života

Nora-Soul Slížová

Matematika života

Krehkosť a krása života sa dajú vyjadriť rôzne. A tak  skúšam vložiť do pár čisiel všetko to, čo teraz cítim, vnímam. Matematiku som vždy mala rada, možno práve pre ten pocit, keď všetko pekne do seba zapadlo, keď logaritmus a derivácia si podávali ruky, keď jedna bezvýznamná čiarka zmenilá celý príbeh. Čísla na prvý pohľad vedľa seba, zároveň sa negujúce, .....dalo by sa o tom básniť

  • 6. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 854x
  • 0
Niektoré dni sú iné

Nora-Soul Slížová

Niektoré dni sú iné

Niektoré dni sú ťažšie, ako tie iné. Také sú aj dni, v ktorých nás zaplavia emócie, ktoré vyvolávajú spomienky. A dnes to je 5 479 dní. Dní, plných spomienok.

  • 19. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 609x
  • 0
Zanechané stopy

Nora-Soul Slížová

Zanechané stopy

Za uplynulé týždne sa toho stalo veľa. Čas verný svojim zásadám beží nemilosrdne svojím tempom, odhliadnuc od našej snahy ho občas zastaviť, či posunúť ďalej. Aj moje posledné týždne boli smutno-krásne zároveň.

  • 5. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 550x
  • 1
Keď sa súrodenci topia

Nora-Soul Slížová

Keď sa súrodenci topia

Bolo horúce letné ráno. S bratmi sme už nejakú tú chvíľu "oblomovali" mamu, aby nás pustila sa kúpať sa neďaleké jazero do vedľajšej dedinky. Ešte sme nikdy sami neboli, ale v to ráno sme mamu konečne presvedčili. A naše prvé kúpanie bolo takmer posledné.

  • 8. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 391x
  • 3
Zubár, ktorý mi pomohol netriasť sa od strachu

Nora-Soul Slížová

Zubár, ktorý mi pomohol netriasť sa od strachu

Panický strach zo zubárov je pomerne rozšírená " diagnóza" Trpia ňou malí aj veľkí. Dôvodov je niekoľko, strach odpozorovaný od rodičov alebo otrasný- traumatický zážitok ako popísala Martinka tu. Ja som mala panický strach 20 rokov, až kým som nevkročila do ambulancie jedného Pána doktora...

  • 7. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 922x
  • 6
reklama
11 sviečok a dve želania

Nora-Soul Slížová

11 sviečok a dve želania

Už pár dní váham, či svoje pocity hodiť na papier resp. blog alebo si ich nechať pre seba. Niekedy je lepšie si to nechať pre seba, hlavne vtedy keď človek nemá ujasnené myšlienky a slová idú priamo zo srdca bez racionálneho utriedenia. Avšak niekedy je dobre povedať tak od srdca, úprimne, nefalšovane.

  • 5. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 504x
  • 1
Pre môjho synovca, ktorý sa práve narodil

Nora-Soul Slížová

Pre môjho synovca, ktorý sa práve narodil

Niektorá filozofia verí, že duše detí si vyberajú komu a kde sa chcú narodiť.Nenarodia sa len tak náhodne, ale cielene a zvolili si dané obdobie aj rodinu, ktorá ich bude sprevádzať na ich pozemskej púti. Je to teória, ktorá prináša útechu, a v týchto časoch tá nám chýba každým dňom viac.

  • 3. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Narodeniny - keď nie je k čomu gratulovať

Nora-Soul Slížová

Narodeniny - keď nie je k čomu gratulovať

Ľudské príbehy sú občas komické, inokedy zas tragické. Tragikomédia, ktorú píše sám život, a nám prischla v nej buďto hlavná úloha, alebo vedľajšia, tak ako mne v tvojom príbehu

  • 4. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Zomrel Dr. Sidney Freedman z MASH

Nora-Soul Slížová

Zomrel Dr. Sidney Freedman z MASH

Seriál M*A*S*H patril medzi najobľúbenejšie, pochybujem, že to niečo prekoná. Tak pri čítaní správy o smrti Allana Arbusa, ktorý stvárnil psychiatra Sidneyho Freedmana, mi prišlo za ním smutno.

  • 24. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 980x
  • 17
Pre človeka, ktorý priniesol jar

Nora-Soul Slížová

Pre človeka, ktorý priniesol jar

Celú noc sa mi snívalo s Tebou, cítila som tvoju blízkosť. Aspoň na chvíľu sme boli spolu, tak ako už dávno nie. Noc vystriedali ranné slnečné lúče a sen sa rozplynul.

  • 20. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Nevera na moderný spôsob

Nora-Soul Slížová

Nevera na moderný spôsob

Nevera má mnoho podôb. A v modernej dobe aj nevera má modernejšiu alternatívu. Aj keď som si vždy myslela, že mne sa to nikdy nemôže stať.

  • 10. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Čas všetko zahojí - nie je to vždy tak

Nora-Soul Slížová

Čas všetko zahojí - nie je to vždy tak

Hovorí sa, že čas všetko zahojí, že čas je dobrý lekár. Vraj časom bolesť zo straty pominie. A tak čakám, či ďalší deň, mesiac alebo rok niečo na tomto zmení, vylieči a zahojí.

  • 8. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 707x
  • 0
Moji priatelia sú ako pes a mačka

Nora-Soul Slížová

Moji priatelia sú ako pes a mačka

Blízki priatelia nám ostanú navždy v srdci, zanechajú tam stopy, ktoré ani po mnohých rokoch nevymiznú, možno len poblednú. Tých najbližších nie je veľa a často sú tak veľmi rozliční, ale predsa majú niečo spoločného...

  • 19. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Originálny darček, ktorý určite poteší

Nora-Soul Slížová

Originálny darček, ktorý určite poteší

Hľadáte ideálny darček? Chcete potešiť známych s niečím novým, elegantným ale predovšetkým originálnym nápadom? Tak sa nechajte inšpirovať. Tento darček zožal najväčší úspech

  • 18. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 636x
  • 27
Chcela by som ti dať darček, ale....

Nora-Soul Slížová

Chcela by som ti dať darček, ale....

Prešlo to rýchlo a opäť je „celý svet" hore nohami, strápený nákupnou horúčkou. Každý hľadá ten perfektný darček pre svojich blízkych. Niekedy sa nad tým smejem občas aj zaplačem, keď vidím ako sa ľudia predbiehajú, sú podráždení a agresívni počas týchto nákupov. Plný košík darčekov na sviatok pokoja a na ksichte vražedný výraz. Viem, aj takýto sme my ľudia.

  • 17. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Muž na ktorého sa dalo spoľahnúť

Nora-Soul Slížová

Muž na ktorého sa dalo spoľahnúť

Sedela blízko pri piecke. Bolo to jej obľúbené miesto. V očiach mala plno iskier, ktoré boli v kontraste so všetkým ostatným. V hlase jej znel smútok keď hovorila o ňom. Bol jej všetkým. A tak som počúvala príbeh o mužovi, ktorý bol pre mňa v tom období tiež ten najdôležitejší

  • 22. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
ŽSR logika.

Nora-Soul Slížová

ŽSR logika.

To, že o našej želežnice by sa dali písať hrubé romány, či skôr tragédie, to je už obohratá pesnička. Ale, napriek tomu nedá mi nepodeliť sa s vami o svoj dnešný zážitok.

  • 24. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Robotník na nezaplatenie

Nora-Soul Slížová

Robotník na nezaplatenie

Som si istá, že takéhoto pomocníka, len tak rýchlo nenájdete... Bez komentára

  • 18. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 587x
  • 12
Ruky vo vrecku vs. Deň matiek

Nora-Soul Slížová

Ruky vo vrecku vs. Deň matiek

Z nespočetných spoločných okamihov, sa mi tento vryl najhlbšie do spomienok a do srdca.

  • 9. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 537x
  • 18
Že som ťa mala, mám a vždy budem mať v spomienkach

Nora-Soul Slížová

Že som ťa mala, mám a vždy budem mať v spomienkach

Také malé poďakovanie všetkým starým mamám, babkám a babičkám, lebo sú jedinečným darom v tomto živote. Život bez babky je ako lúka bez trávy, a tá moja bola plná kvetov a trávy...

  • 20. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
reklama
SkryťZatvoriť reklamu