reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Nora-Soul Slížová

Nora-Soul Slížová

Bloger 
  • Počet článkov:  415
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, ktorý si chce nájsť čas pre uvedomenie si vlastných myšlienok, postojov, názorov. Pochopiť určitú vec, teóriu, či událosť, mi prináša osobný rast a vytúžený pocit štastia. Zoznam autorových rubrík:  Moja RodinaDining GuidePrúd myšlienokTo čo ma potešiloTo čo ma zarmútiloVedeli ste, že...?o životez vlakuZvieraciereaders diarySúkromnéNezaradené

reklama

readers diary

Detailné opisy brutálnych scén sú znakom nekvality

Nora-Soul Slížová

Detailné opisy brutálnych scén sú znakom nekvality

Napriek tomu, že pulty sa prehýbajú knihami, je čoraz ťažšie nájsť kvalitnú detektívku a psychologický triler. Tentokrát si na mušku beriem svetového nórskeho autora Joa Nesba a jeho záľubu v násilných detailoch

  • 23. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 828x
  • 9
Nebo nie je výmysel

Nora-Soul Slížová

Nebo nie je výmysel

Na stole ležala kniha v žltom obale, moja zvedavosť sa nezaprela a za pár sekúnd som ju mala v rukách. Názov ma oslovil a tak som sa začítala. Do príbehu štvorročného chlapčeka, ktorý bol v nebi

  • 23. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 319x
  • 16
Knižná reťazovka

Nora-Soul Slížová

Knižná reťazovka

Toto sa asi lepšie písalo, ako sa bude čítať. Kniha je pre mnohých z nás ďaleko viac ako len relax, často sa na stránkach kníh skrýva príbeh, ktorý sa nás nie lenže dotkne, ale ovplyvní naše životy. A to rôznymi spôsobmi, buď nás postaví pred otázky, na ktoré musíme hľadať odpovede kde samotná cesta je cieľ, alebo nám predostrie plátno a dá nám do ruky štetce s ktorými pred náš vnútorný zrak namaľujme obraz, odvrátených ľudských vlastnosti. Kde nič nie je čierno biele.

  • 7. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 563x
  • 8
Nesmrteľná na vodách

Nora-Soul Slížová

Nesmrteľná na vodách

Sú knihy, ktoré sú dobré, potom sú také, ktoré sú vynikajúce, strhujúce. Knihy, ktoré chceme mať vo svojej knižnici. Ale potom je tu ešte hŕstka takých kníh, ktoré sa po prečítaní premenia na hviezdu a stanú sa súčasťou vášho sveta. Živočíšne a pudovo povedané stanú sa krvou z vašej krvi. A viete, že by bolo hriechom dať ich na poličku, že musia isť do ďalších rúk a rozpovedať svoj príbeh, zažať ďalšiu hviezdu

  • 17. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 2
Znovuobjavený Poklad

Nora-Soul Slížová

Znovuobjavený Poklad

Minulý týždeň som bol veľmi hladný. Hladný po niečom novom, no možno aj starom, ale nevedel som presne, čo mi chýba. V utorok popoludní som sa prechádzal ulicami starého mesta a hľadal som niečo dosiaľ nepoznané. Len tak zo zvedavosti som vošiel do kníhkupectva a tam som začal svoje pátranie.

  • 19. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 087x
  • 1
reklama
David Weiss: Nahý som prišiel na svet

Nora-Soul Slížová

David Weiss: Nahý som prišiel na svet

Dá sa vášeň pretaviť do slov? Je možné zachytiť dôležité okamihy života na papieri? Táto kniha vás o tom presvedčí, že je možné otvoriť bránu do minulosti a nechať sa strhnúť s nespútanou vášňou ..

  • 1. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 161x
  • 16
KNIHA: Genóm

Nora-Soul Slížová

KNIHA: Genóm

Milujem knihy, čítanie je pre mňa viac než relax, je to svojský vzťah, priateľstvo. Čítam rada, rôzne žánre, napadla mi myšlienka, že o každej knihe ktorú prečítam napíšem článok, ale viac by ma potešilo čítať blog o tom, čo ste práve  prečítali vy...

  • 22. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Kniha - zvlaštný priateľ v správny čas

Nora-Soul Slížová

Kniha - zvlaštný priateľ v správny čas

Mám rada knihy, často natrafím na myšlienku, ktorá ma posunie ďalej. Niekedy kniha len povzbudí, ako by to urobil priateľ. Može byť nástrojom pre vzdelávanie. Včera kniha bola  premňa tešiteľom, zdrojom nádeje a zvľáštným spôsobom hovorila k mojej duši....

  • 24. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 217x
  • 6
Jedna veta, ktorá ma posunula o miľe

Nora-Soul Slížová

Jedna veta, ktorá ma posunula o miľe

“ Nikdy neberte nič človekovi, pokiaľ mu neviete ponúknuť niečo lepšieho “  Citujem Irivina D. Yaloma, myslím si, že táto veta stojí za zamyslenie sa.

  • 4. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Myšlienky popri čítaní

Nora-Soul Slížová

Myšlienky popri čítaní

Ak skutočne niekoho milujem, tak milujem všetkých ľudí. Milujem celý svet, milujem život. Ak dokážem niekomu povedať „milujem ťa “, musím vedieť povedať „ v tebe milujem všetkých ľudí, vďaka tebe milujem celý svet i seba samého“. ......  citát z knihy Ericha Fromma: Umenie Milovať.

  • 18. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu